روزنه

روزنگاری های من

روزنه

روزنگاری های من

مشخصات بلاگ

آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کار ها زیبا تر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد

"مجتبی کاشانی"

اردوی مادر و کودک

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵ ق.ظ

روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) اعلام کرد: برنامه اردو های شناختی ویژه «کودک و مادر» و با حضورکودکان ۵ تا ۷ سال است، مخاطبان را با همراهی و آموزش کارشناسان تسهیل‌گر، با توانمندی ها و استعدادهای فردی آنان آشنا می‌کند.

در این برنامه انواع ملزومات مورد نیاز مادر و کودک در اختیار آنان قرار می‌گیرد و کارآفرینی با استفاده از ساخت کاردستی، توام با بازی با وسایلی همچون سرسره، استخر توپ، ربات، شن بازی، وسایل فکری و هوشمند و دیگر محصولات و اسباب بازی ها انجام می‌شود.

انجام یک تست دقیق و علمی ارزیابی توسط کارشناسان تسهیلگر و استعدادیابی کودک براساس آن، مرحله پایانی روند این برنامه اردویی است.

برگزاری نمایشگاه در پایان برنامه‌های اردوی گشتاور از دیگر بخش های این اردوها است و وسایلی که در حین اردو توسط مادر و کودک به کمک تسهیل گران ساخته شده قیمت‌گذاری و به فروش می‌رسد و عواید آن  نیز به نیازمندان منطقه اهدا خواهد شد.

اردوهای مهارتی و استعدادیابی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در خانه فرهنگ امام علی(ع) - مرکز تخصصی مادر و کودک - به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، پشت بوستان فارابی میزبان مخاطبان است و علاقمندان برای ثبت نام می توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۸۱ تماس بگیرند.

در قالب این برنامه کودک همراه با مادر وارد روندی کارگاهی و مبتنی بر متدهای علمی برای رسیدن به ویژگی‌های یک شغل خوب می‌شود و پس از انجام بازی‌های هدفمند میان مادر و کودک با نظارت آموزشی کارشناسان تسهیل‌گر، مخاطبان با ویژگی‌های یک شغل متناسب با استعداد کودک آشنا می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی