روزنه

روزنگاری های من

روزنه

روزنگاری های من

مشخصات بلاگ

آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کار ها زیبا تر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد

"مجتبی کاشانی"

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است



بانک آینده آخرین اقدامات صورت گرفته درباره تعیین تکلیف دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار، مواردی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مسئولیت را به استحضار ذی‌نفعان تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به ویژه‌ سپرده‌گذاران محترم آن تعاونی می‌رساند:

یک هفته پس از واگذاری رسمی، بیش از 200 نفر از همکاران بانک آینده در شعب تعاونی در حالِ تصفیه افضل توس در سراسر کشور مستقر شده و پاسخگوی سپردهگذاران محترم تعاونی افضل توس و رفع سایر مشکلات احتمالی آنها بوده‌اند. وضعیت کلیه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزییات روشن شده است. بانک آینده ضمن آماده‌ نمودن زیرساخت‌های فنی، آمادگی خود را جهت انتقال سپردههای مشتریان تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) به بانک محترم مرکزی ج. ا. ایران اعلام نموده است.

بخش عمده‌ای از داراییها و بدهیهای تعاونی در حال تصفیه افضل توس (برغم کوتاهبودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی گردیده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع محترم ذیصلاح ارسال شده است. بانک آینده آمادگی دارد؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذی‌صلاح، طی یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته، اقدام نماید.

برای استحضار بیشتر سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، اضافه می‌نماید؛ این اقدام بانک آینده، در اجرای وظیفه پس از واگذاری مسئولیت از سوی نهاد محترم ناظر از یکسو و ایفای مسئولیت اجتماعی بانک از سوی دیگر بوده و در همین راستا، بانک آینده، سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را به صبر و شکیبایی بیشتر تا زمان صدور دستور مقتضی از سوی نهادهای مرتبط، دعوت می‌نماید.


نما یعمر مساجد الله من امن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوه و اتی الزکوه و لم یخش الا الله همزمان با دهه ولایت و امامت مسجد جامع واریش که از سال ۹۲ جهت نوسازی و مقاوم سازی تخریب گردیده بود مجددا نوسازی و توسط خیرین مسجد ساز ،حاج آقای میرشاه ولد رئیس امور مساجد ، خانواده محترم شهدا ، اهالی روستای واریش و سایر مسئولین لشگری و کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید. مسجد جایگاه انسان های پاک نهاد و نیکوسرشت است، مسجد پایگاه عابدان، عارفان، پرهیزگاران و رستگاران است. مسجد محل عبادت و مناجات و راز و نیاز با وجود ذی جود است. مسجد مرکز تهذیب نفس و تنویر قلب و تزکیه ی روح است. مسجد بهترین مکان جهت تعلیم و تربیت معنوی هر انسان است و به گونه ای است که ذات اقدس برای این مکان مقدس، تقدس خاصی قایل شده است. فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم از اینکه با بهره گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق ( با مشارکت و معاضدت مالی ، معنوی، فیزیکی، اندیشه ای ) در ساخت مسجد امام حسین ( ع ) واریش با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید؛ سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، از تمامی شما عزیزان صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایند. با امید و توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه ، توفیق رفیق و طریق و تکامل معنوی و معرفتی ایجاد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.



در آستانه عید سعید قربان و با همت بنیاد خیریه تات،مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر با مساحت کلی 15هزارمتر مربع افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این ورزشگاه، نماینده بنیاد تات ضمن اشاره به اهمیت ورزش کشتی در استان مازندران گفت: این بنیاد نگاه ویژه ای به موضوع ورزش و سلامت دارد و انجام خدمات گسترده عمرانی ، خدماتی و... در سراسر کشور نشان از توجه ویژه بنیاد تات به این امور دارد.

دکتر جمشید اثنی عشری افزود: در همین راستا این پروژه در یکی از شهر های استان مازندران به عنوان پایتخت کشتی ایران و با هدف افزایش روحیه پهلوانی و تقدیر از ورزشکاران و جوانان مستعد مازندرانی به اجرا درآمد.

اثنی عشری گفت: این مجموعه با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان ساخته شده و داری یک سالن استاندارد 3800 متری مربعی است که برای ورزشهای توپی ( فوتسال، والیبال، بسکتبال ، هندبال و...) و همچنین کشتی و سایر رشته های رزمی و بدنسازی قابل استفاده است.

اثنی عشری گفت :بنیاد خیریه تات فعالیت های متنوع و گسترده ای دارد که این مجموعه تنها بخشی از فعالیتهای ما می باشد. در حوزه بیماریهای صعب العلاج نیازمندان و... افراد زیادی را تحت پوشش دارد و خدمات رسانی هم می کند.

نماینده بنیاد خیریه تات افزود:ما هم اکنون در سطح استان مطالعاتی در شرف انجام داریم که بوقت آن از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهیم نمود. به حول قوه الهی در حال حاضر مشارکت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی بسیار بیشتر و فعال تر از قبل شده وبزودی شاهد اتفاقات شایسته ای خواهیم بود.